Du har 30 dages returret, når du handler online på SHOE THE BEAR. Din fortrydelsesfrist starter først ved varens modtagelse.

Ved returnering, kan du med fordel benytte det vedlagte returlabel, så er du nemlig sikker på, at din pakke er forsikret. Vi trækker 39kr for brug af vores returlabel, beløbet bliver automatisk fratrukket det samlet returbeløb. Du er velkommen til at benytte andre fragtmetoder. Vi anbefaler dog, at pakken altid skal kunne spores, så intet går tabt. 

Husk at skrive forsendelsesnummeret ned, så du altid kan spore din pakke. Venligst returner pakken i samme stand som du modtog den i. Vedlæg venligst din kvittering og den udfyldte returskema.

Sådan gør du når du skal returnere en pakke

1. Alle retur skal sendes til følgende adresse. 

Prime Cargo
Profilvej 4, Terminal 1
6000 Kolding
Att. Retur / Shoe The Bear
(Skriv venligst "RETURPAKKE / WEBSHOP" på pakken)

NB: Vi påtager os intet ansvar for returpakken, før den er i vores besiddelse.

2
. Aflever pakken på posthuset

3. Så snart vi har modtaget din returpakke, krediterer vi hele beløbet til den konto der blev brugt ved købet.

Hvornår kan jeg forvente tilbagebetalingen


Når vi har modtaget returpakken og gennemgået dens indhold, krediteres beløbet til det kort der blev brugt ved købet. Der kan gå op til 14 hverdage, før du kan se pengene på din konto.

Vær opmærksom på, at ventetidens længde afhænger af kundens bank, og det svinger meget fra bank til bank. Derfor er det svært at sige noget præcist om, hvor lang tid der vil gå. Er der brugt MasterCard, Visa Debit, kan der gå helt op til 30 bankdage, før kundens bank frigiver beløbet. Skulle der mod forventning gå længere tid, beder vi dig venligst at kontakt os på online@shoethebear.com.

 

Jeg vil gerne ombytte mine sko

Ønsker du at ombytte din modtaget vare til en anden størrelse, farve eller andet, bedes du blot bestille den nye ønskede vare her på hjemmesiden, som derefter vil blive sendt afsted til dig hurtigst muligt. Så snart vi modtager din returpakke krediterer vi hele beløbet til det kort der blev brugt ved købet.

 

 
Jeg vil gerne reklamere på mine sko

Skulle du have nogen klager vedrørende mangler, beskadigelser på dine sko, eller hvis skoene ikke passer perfekt, bedes du kontakte os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97. Venligst sende os dokumentation af dit køb, samt billeder og en forklaring på din reklamation.