Refusionspolitik


30 DAGES RETURRET

Du har 30 dages returret, når du handler online på SHOE THE BEAR. Din fortrydelsesfrist starter først ved varens modtagelse.

Ved returnering, kan du med fordel benytte det vedlagte returlabel, så er du nemlig sikker på, at din pakke er forsikret. Du er velkommen til at benytte andre fragtmetoder. Vi anbefaler dog, at pakken altid skal kunne spores, så intet går tabt. 

Husk at skrive forsendelsesnummeret ned, så du altid kan spore din pakke. Returner venligst pakken i samme stand som du modtog den i. Vedlæg venligst din kvittering og den udfyldte returformular.


Sådan gør du når du skal returnere en pakke

1. Alle retur skal sendes til følgende adresse. 


SHOE THE BEAR
MICHAEL DREWSENSVEJ 22
8270 HØJBJERG
DANMARK
Att. Retur / Shoe The Bear
(Skriv venligst "RETURPAKKE / WEBSHOP" på pakken)

NB: Vi påtager os intet ansvar for returpakken, før den er i vores besiddelse.

2
. Aflever pakken på posthuset

3. Så snart vi har modtaget din returpakke, krediterer vi hele beløbet til den konto der blev brugt ved købet.

HVORNÅR KAN JEG FORVENTE TILBAGEBETALINGEN
Når vi har modtaget returpakken og gennemgået dens indhold, krediteres beløbet til det kort der blev brugt ved købet. Der kan gå op til 14 hverdage, før du kan se pengene på din konto.


Vær opmærksom på, at ventetidens længde afhænger af kundens bank, og det svinger meget fra bank til bank. Derfor er det svært at sige noget præcist om, hvor lang tid der vil gå. Er der brugt MasterCard, Visa Debit, kan der gå helt op til 30 bankdage, før kundens bank frigiver beløbet. Skulle der mod forventning gå længere tid, beder vi dig venligst at kontakt os på online@shoethebear.com.

JEG VIL GERNE OMBYTTE MINE SKO
Ønsker du at ombytte den modtagede vare til en anden størrelse, farve eller andet, bedes du blot bestille den nye ønskede vare her på hjemmesiden, som derefter vil blive sendt afsted til dig hurtigst muligt.


Så snart vi modtager din returpakke krediterer vi hele beløbet til det kort der blev brugt ved købet. 

JEG VIL GERNE REKLAMERE MINE SKO
Dit køb af omfattet af købeloven herunder regler for mangler. Det betyder, at du som forbruger har 24 måneders reklamationsret, at du enten kan få en defekt vare repareret eller ombyttet, få pengene retur eller få et afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget. Du kan indsende din reklamation via linket nedenfor:

INDSEND DIN REKLAMATION

Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner fra vores customer service team. Når du indsender din reklamation via Claimlaine, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er, samt indsende et tydeligt billede. Det letter sagsbehandlingen og minimerer behandlingstid.