STØRRELSER


Hos SHOE THE BEAR bruger vi europæiske (EU) størrelser, du kan også aflæse US og UK størrelser på kasserne og i vores størrelsesguide.

Du kan finde vores size guide når du er inde på et bestemt produkt under størrelses vælgeren ved siden af målebåndet.

Brug vores størrelsesguide, mål din fodslængde, og aflæs din størrelse. Eller kontakt vores kundeservice og få hjælp til at vælge din størrelse hvis du er i tvivl.

Gå til vores størrelsesguide her


Vi har et udvalg af populære styles i størrelse 42 til damer, se her.

Vores dame størrelser går mellem størrelse 36 - størrelse 41 nogle gange størrelse 42. 

Vores herre størrelser går mellem størrelse 40 - størrelse 48


Vores herre størrelser går mellem størrelse 40 - størrelse 48


Kontakt vores kundeservice i tilfælde af at din størrelse er udsolgt, du kan være heldig at størrelsen kommer på lager igen og teamet kan give dig besked.

ORDRER OG BESTILLINGER


Det kan godt ske, at din bekræftelsesmail er endt under dine uønskede mails i indbakken.

Det kan også være, at du har indtastet en forkert mailadresse ved ordre placering.

Kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 38 40 04 44, så vi kan bekræfte dit køb - og rette din e-mailadresse i vores system.


Ja, det kan du.

Din ordre vil blive pakket inden for 24 timer efter købet. Ordre placeret før klokken 12 går ud samme dag. Hvis du derfor ønsker at foretage nogle ændringer eller annullere din ordre, skal vi have det at vide inden for denne tidsramme.

Efter placeringen af ordren kan vi desværre ikke garantere, at vi kan ændre i din ordre.

Kontakt os på mail online@shoethebear.com eller ring til os på +45 38 40 04 44 så hjælper vi gerne.


Du kan altid spore din pakke på GLS's hjemmeside.

Dit forsendelsesnummer er sendt til din mail og/eller din telefon, sammen med din faktura. I tilfælde af, at du ikke har modtaget dit forsendelsesnummer, venligst kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 38 40 04 44, så vi hurtigst muligt kan oplyse dig din pakkes status. Vores transportør (DSV) vil også sende opdateringer til den e-mail du har oplyst ved oprettelse af ordren.

Track & Track pakker fra GLS her


Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i "indkøbskurven". Du kan til enhver tid redigere indholdet af indkøbskurven, og løbende kontrollere indholdet og prisen på varerne. 

1. Når du er klar til at aflægge din ordre, skal du klikke på indkøbskurvsikonet og trykke på "Gå til kassen"

2. Derefter skal du indtaste dine oplysninger, og trykke på "Gå til forsendelsesmetoder"

3. Vælg derefter den forsendelsesmetode du ønsker, og tryk på "Gå til betalings
metode"

4. Derefter vil du blive dirigeret til en sikker betalingsside, hvor du skal indtaste dine kreditkortoplysninger. Du kan annullere din ordre når som helst lige indtil du bekræfter dine betalingsoplysninger ved at klikke på knappen "Gennemfør betaling"

Beløbet bliver først trukket på din konto, når varen afgår fra vores lager.


Har du modtaget din pakke men mangler et produkt? Kontakt vores kundeservice via email: online@shoethebear.com med hvilken style du mangler og dit ordrenummer. 

Hvis du har bestilt en style der desværre ikke skulle være på lager, så vil du modtage en email fra vores kundeservice. (Tjek evt. din mappe med uønskede mails hvis du ikke har mailen i din indbakke)

Har du modtaget den forkerte style bedes du kontakte vores kundeservice via email: online@shoethebear.com.

Tilføj gerne i mailen:

Dit ordrenummer.
Dit navn og e-mailadressen som er blevet brugt til ordren ved placering.
Stylenummer, stylenavn eller billede af den forkerte style.

FRAGT OG LEVERING


Vi tilbyder GRATIS fragt på alle leveringer til GLS pakkebokse i Danmark.

Privatlevering med GLS koster 39 kroner. Pakken leveres til hjem til din bopæl.

Leveringstid er normalt 1-2 hverdage.

Afsendelse samme dag ved bestilling inden kl. 12

Alle vores pakker bliver sendt som forsikret pakkepost med GLS. Du kan ved check.out vælge om pakken skal sendes til en pakkeshop i nærheden eller din privat adresse.


Dit forsendelsesnummer er sendt til din mail og/eller din telefon, sammen med din faktura.

Din mail kan være landet i blandt dine uønskede mails.

I tilfælde af, at du ikke har modtaget dit forsendelsesnummer, venligst kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 38 40 04 44, så vi hurtigst muligt kan oplyse dig din pakkes status. Vores transportør (DSV) vil også sende opdateringer til den e-mail du har oplyst ved oprettelse af ordren.

Track & Track pakker fra GLS her

RETUR OG OMBYTNING


Du har normalt 30 dages returret, når du handler online på SHOE THE BEAR. Din fortrydelsesfrist starter først ved varens modtagelse.

Ved returnering, kan du med fordel benytte det vedlagte returlabel, så er du nemlig sikker på, at din pakke er forsikret. Du er velkommen til at benytte andre fragtmetoder. Vi anbefaler dog, at pakken altid skal kunne spores, så intet går tabt, vi refunderer ikke omkostninger ved brug af andre fragtfirmaer. 

Husk at skrive forsendelsesnummeret ned, så du altid kan spore din pakke. Venligst returner pakken i samme stand som du modtog den i. Vedlæg venligst din kvittering og den udfyldte returformular.


Sådan gør du når du skal returnere en pakke

1.
 Alle retur skal sendes til følgende adresse. 

SHOE THE BEAR
MICHAEL DREWSENSVEJ 22
8270 HØJBJERG
(Skriv venligst "RETURPAKKE / WEBSHOP" på pakken)

NB: Vi påtager os intet ansvar for returpakken, før den er i vores besiddelse.

2. Aflever pakken på posthuset

3. Så snart vi har modtaget din returpakke, krediterer vi hele beløbet til den konto der blev brugt ved købet.


Når vi har modtaget returpakken og gennemgået dens indhold. Derefter krediteres beløbet til det kort der blev brugt ved købet. Du vil modtage en mail der bekræfter at returen er behandlet på lagret og refunderingen er sat op.

Der kan gå op til 14 hverdage, før du kan se pengene på din konto.

Vær opmærksom på, at vente tidens længde afhænger af kundens bank, og det svinger meget fra bank til bank. Derfor er det svært at sige noget præcist om, hvor lang tid der vil gå. Er der brugt MasterCard, Visa Debit, kan der gå helt op til 30 bankdage, før kundens bank frigiver beløbet. Skulle der mod forventning gå længere tid, beder vi dig venligst at kontakt os på online@shoethebear.com.


Ønsker du at ombytte din vare til en anden størrelse, farve eller andet, bedes du blot bestille den nye ønskede vare her på hjemmesiden, som derefter vil blive sendt afsted til dig hurtigst muligt.

Så snart vi modtager din returpakke krediterer vi hele beløbet til det kort der blev brugt ved købet. Se afsnittet om "Hvornår kan jeg forvente tilbagebetalingen".

Du kan reklamere dine sko igennem Claimlane via linket her.

Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner fra vores customerservice team.

Når du indsender din reklamation via Claimlane, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er, samt indsende et tydeligt billede. Det letter sagsbehandlingen og minimerer behandlingstid.

Har du modtaget et produkt med fejl på? Kontakt vores kundeservice via online@shoethebear.com med følgende:

Billeder og beskrivelse af fejlen.
Dit ordre nr.
Navn og e-mailen du har brugt til din ordre. 


Du kan læse mere om vores reklamationspolitik og reklamationsprocessen her: Retur og Reklamation

BETALING OG SIKKERHED


På www.shoethebear.dk kan du betale med følgende betalingsløsninger:

VISA
VISA/Dankort
VISA/Electron
Mastercard
Mastro
Dankort
MobilePay
PayPal
ApplePay
Klarna

Beløbet trækkes fra din konto, når de købte varer forlader vores lager.

Vi betaler kreditkortgebyret på alle online ordrer.


Alle køb gennem www.shoethebear.dk foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Vi har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun NETS (Tidl. PBS), der har adgang til dine data. Dine personlige kontaktoplysninger er 100% fortrolige og vil aldrig blive overgivet til andre.

Tilmeldingsoplysninger til SHOE THE BEAR's nyhedsmail vil ligeledes kun blive anvendt internt. Disse oplysninger benytter vi ved ordrebehandling og markedsføring af vores produkter direkte til dig.

RABATKODER


Din velkomst rabatkode er din personlige og kan kun bruges én gang af dig.

Kampagne rabatkoder kan have begrænsninger som gør at det kun er udvalgte varer der er med i tilbuddet.

Rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud og kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer.

Du kan kontakte vores kundeservice hvis du forsat har brug for hjælp med din rabatkode: online@shoethebear.com.

Ved tilmelding af nyhedsbrevet, modtager du som oftest rabatkoden inden for 5 minutter.

Har du ikke modtaget denne, så tjek først om den er havnet i uønsket mails/spam.

Hvis ikke det er tilfældet, så kontakt os på online@shoethebear.com det kan skyldes en fejl i mail adressen eller i vores system.

ANDET


Alle køb foretaget som julegave i perioden 1. november - 24. december 2022 kan returneres eller ombyttes.

Returnering af julegaver skal senest sendes retur den 15. januar 2023 med det vedlagte returlabel.

Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at lave en automatisk ombytning af størrelser.

Returneringer vil blive refunderet til samme kort/konto som er blevet brugt ved betaling af ordren.

Refunderingen udstedes så snart vi har modtaget og behandlet returneringen. Se afsnittet "Hvornår kan jeg forvente min tilbagebetaling".

Kontakt os


Mangler du stadig svar på dit spørgsmål? Skriv til vores kundeservice her:

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.