Det kan godt ske, at din bekræftelsesmail er endt under dine uønskede mails. Ellers kan det være, at du har indtastet en forkert mailadresse. Venligst kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 38 40 04 44, så vi kan bekræfte dit køb.
Ja, det kan du. Din ordre vil blive pakket inden for 24 timer efter købet. Derfor, hvis du ønsker at foretage nogle ændringer eller annullere din ordre, skal vi have det at vide inden for denne tidsramme. Efter det, kan vi desværre ikke garantere, at vi kan ændre i din ordre. Kontakt os på mail online@shoethebear.comeller ring til os på +45 38 40 04 44.
Du kan altid spore din pakke på GLS's hjemmeside. Dit forsendelsesnummer er sendt til din mail og/eller din telefon, sammen med din faktura. I tilfælde af, at du ikke har modtaget dit forsendelsesnummer, venligst kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 38 40 04 44, så vi hurtigst muligt kan oplyse dig din pakkes status.
Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i "indkøbskurven". Du kan til enhver tid redigere indholdet af indkøbskurven, og løbende kontrollere indholdet og prisen på varerne.
1. Når du er klar til at aflægge din ordre, skal du klikke på indkøbskurvsikonet og trykke på "Gå til kassen"
2. Derefter skal du indtaster dine oplysninger, og trykke på "Gå til forsendelsesmetoder"
3. Vælg derefter den forsendelsesmetode du ønsker, og trykke på "Gå til betalingsmetode"
4. Derefter vil du blive dirigeret til en sikker betalingsside, hvor du skal indtaste dine kreditkortoplysninger. Du kan annullere din ordre når som helst lige indtil du bekræfter dine betalingsoplysninger ved at klikke på knappen "Gennemfør betaling"
Beløbet bliver først trukket på din konto, når varen afgår fra vores lager.
Fragt og levering
Vi tilbyder GRATIS fragt på alle køb over 499kr. i Danmark med levering til GLS pakkeboks og erhverv
GLS levering til pakkeboks Gratis -Du vælger selv udleveringssted i nærheden af dig
GLS levering til erhverv Gratis - Pakken leveres til din arbejdsplads
GLS levering til privat 29kr - Pakken leveres til hjem til din bopæl
Leveringstid er noramlt 1-2 hverdage
Afsendelse samme dag ved bestilling inden kl.14
Alle vores pakker bliver sendt som forsikret pakkepost med GLS.
Retur og ombytning
Du har 30 dages returret, når du handler online på SHOE THE BEAR. Din fortrydelsesfrist starter først ved varens modtagelse.
Ved returnering, kan du med fordel benytte det vedlagte returlabel, så er du nemlig sikker på, at din pakke er forsikret. Du er velkommen til at benytte andre fragtmetoder. Vi anbefaler dog, at pakken altid skal kunne spores, så intet går tabt.
Husk at skrive forsendelsesnummeret ned, så du altid kan spore din pakke. Venligst returner pakken i samme stand som du modtog den i. Vedlæg venligst din kvittering og den udfyldte returskema. Sådan gør du når du skal returnere en pakke
1. Alle retur skal sendes til følgende adresse.
SHOE THE BEAR MICHAEL DREWSENSVEJ 22 8270 HØJBJERG (Skriv venligst "RETURPAKKE / WEBSHOP" på pakken)
NB: Vi påtager os intet ansvar for returpakken, før den er i vores besiddelse.
2. Aflever pakken på posthuset
3. Så snart vi har modtaget din returpakke, krediterer vi hele beløbet til den konto der blev brugt ved købet.
Når vi har modtaget returpakken og gennemgået dens indhold, krediteres beløbet til det kort der blev brugt ved købet. Der kan gå op til 14 hverdage, før du kan se pengene på din konto.
Vær opmærksom på, atventetidens længde afhænger af kundens bank, og det svinger meget fra bank til bank. Derfor er det svært at sige noget præcist om, hvor lang tid der vil gå. Er der brugt MasterCard, Visa Debit, kan der gå helt op til 30 bankdage, før kundens bank frigiver beløbet. Skulle der mod forventning gå længere tid, beder vi dig venligst at kontakt os på online@shoethebear.com.
Ønsker du at ombytte din modtaget vare til en anden størrelse, farve eller andet, bedes du blot bestille den nye ønskede vare her på hjemmesiden, som derefter vil blive sendt afsted til dig hurtigst muligt. Så snart vi modtager din returpakke krediterer vi hele beløbet til det kort der blev brugt ved købet.
Skulle du have nogen klager vedrørende mangler, beskadigelser på dine sko, eller hvis skoene ikke passer perfekt, bedes du kontakte os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97. Venligst sende os dokumentation af dit køb, samt billeder og en forklaring på din reklamation.
Betaling og sikkerhed
SHOE THE BEAR modtager følgende kreditkort:
VISA VISA/Dankort VISA/Electron Mastercard Mastro MobilePay PayPal ApplePay ViaBill
Alle køb gennem www.shoethebear.dk foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Vi har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun NETS (Tidl. PBS), der har adgang til dine data. Dine personlige kontaktoplysninger er 100% fortrolige og vil aldrig blive overgivet til andre.
Tilmeldingsoplysninger til SHOE THE BEAR's nyhedsmail vil ligeledes kun blive anvendt internt. Disse oplysninger benytter vi ved ordrebehandling og markedsføring af vores produkter direkte til dig.
Vi bruger cookies til at forbedre dit besøg og vores serviceydelser. Hvis du fortsætter med at browse på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.