FAQ | shoethebear.dk

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Hvad størrelse skal jeg vælge?

Hos SHOE THE BEAR bruger vi europæiske størrelser. Guiden forneden er en generel vejledning til at bestemme din størrelse. Har du spørgsmål, kan du altid kontakte os på online@shoethebear.com, eller fange os på enten chatten eller +45 22 77 87 97.


size guide dame | shoethebear.dksize guide herre | shoethebear.dk


Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse

Det kan godt ske, at din bekræftelsesmail er endt under dine uønskede mails. Ellers kan det være, at du har indtastet en forkert mailadresse. Venligst kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97, så vi kan bekræfte dit køb.


Kan jeg ændre i min ordre, efter jeg har gennemført købet?

Ja, det kan du.
Din ordre vil blive pakket inden for 24 timer efter købet. Derfor, hvis du ønsker at foretage nogle ændringer eller annullere din ordre, skal vi have det at vide inden for denne tidsramme. Efter det, kan vi desværre ikke garantere, at vi kan ændre i din ordre. Kontakt os på mail online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97.



Jeg har ikke modtaget min ordre / Kan jeg spore min forsendelse?


Du kan altid spore din pakke på GLS' hjemmeside. Dit pakkenummer er sendt til din mail og/eller din telefon, sammen med din faktura. I tilfælde af, at du ikke har modtaget dit pakkenummer, venligst kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97, så vi hurtigst muligt kan oplyse dig din pakkes status.

Track & Track pakker fra GLS her
 


Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Rabatkoden skal indtastet ved checkout - Når du har lagt det produkt, du gerne vil købe i kurven, skal du fortsætte til kassen og indtaste selve "rabatkoden" under Rabat. Når du trykker på knappen "Brug", vil rabatten automatisk blive trukket fra det samlede beløb. Virker din rabatkode ikke, venligst kontakt os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97.


 

Nyhedsmail og Sociale Medier


Hvad er SHOE THE BEAR's nyhedsmail, og hvor ofte modtager jeg e-mails?

Vi sender cirka 1-2 nyhedsmail om ugen omkring trends, sko og nyheder fra SHOE THE BEAR.

Fordelene ved SHOE THE BEAR's nyhedsmail:

Her er 3 hurtige og gode grunde til, hvorfor du skal skrive dig op til vores nyhedsmail:

   1. Nyheder og trends - du får aktuelle oplysninger om de seneste nyheder på hjemmesiden, for eksempel nye modeller eller restock af andre styles.

2. Kampagner og udsalg - du er den første til at få besked om aktuelle og kommende udsalg.

3. Rabatkoder - Når du abonnerer på vores nyhedsmail, får du mange fordele, herunder eksklusive rabatkoder, som kan bruges i vores online butik.

Hvor kan jeg skrives op til nyhedsmail? 

Du kan tilmelde dig vores nyhedmail nederst i bunden på vores hjemmeside, eller ved at klikke på nyhedsmail knappen nederst i venstre side på hjemmesiden.


Fandt du ikke det du søgte, kan du kontakte os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97.
 

FRAGT OG LEVERING

  • Vi tilbyder GRATIS fragt på alle køb i Danmark
  • Alle vores pakker sendes som forsikret pakkepost gennem GLS 
  • Leveringstiden er normalt 1-2 hverdage
  • Afsendelse samme dag ved bestilling inden kl.14
  • Du modtager dit track & trace nummer, så snart varen forlader vores varelager.

Vi tilbyder følgende forsendelsesmuligheder med GLS

  • GLS Privat levering - Pakken leveres til hjem til din bopæl
  • GLS Erhverv - Pakken leveres til din arbejdsplads
  • GLS Pakkeshop - Du vælger selv udleveringssted i nærheden af dig og afhenter selv pakken
     
    Fandt du ikke det du søgte, kan du læse mere under Købsvilkår eller kontakte os på online@shoethebear.com og
    på telefonen 
    +45 22 77 87 97.
    RETUR OG OMBYTNING
    Hvordan returnerer jeg min ordre?

    Du har 30 dages returret, når du handler online på SHOE THE BEAR. Din fortrydelsesfrist starter først ved varens modtagelse.
    Ved returnering, betaler vi for fragten. Du skal blot benytte det vedlagte returlabel, så er du nemlig sikker på, at din pakke er forsikret. Husk at skrive forsendelsesnummeret ned, så du altid kan track din pakke.
    Venligst returner pakken i samme stand som du modtog den i.
    Vedlæg venligst din kvittering og den udfyldte returskema om hvorfor du ønsker at returnere din ordre.

    Sådan gør du når du skal returnere en pakke

    1. Alle retur skal sendes til følgende adresse. 

    Prime Cargo
    Profilvej 4, Terminal 1
    6000 Kolding
    Att. Retur / Shoe The Bear
    (Skriv venligst "RETURN PARCEL / WEBSHOP" på pakken)

    NB: Vi påtager os intet ansvar for returpakken, før den er i vores besiddelse.

    2
    . Aflever pakken på posthuset

    3. Så snart vi har modtaget din returpakke, krediterer vi hele beløbet til den konto der blev brugt ved købet.
     

    Hvornår kan jeg forvente tilbagebetalingen?

    Når vi har modtaget pakken og gennemgået dens indhold, krediteres beløbet til det kort der blev brugt ved købet. Der kan gå op til 14 hverdage, før du kan se pengene på din konto. Skulle der mod forventning gå længere tid, beder vi dig venligst at kontakt os på online@shoethebear.com.


     
    Jeg vil gerne reklamere på mine sko

    Skulle du have nogen klager vedrørende mangler, beskadigelser på dine sko, eller hvis skoene ikke passer perfekt, bedes du kontakte os på online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97.
     
    BETALING OG SIKKERHED
    Hvad er mine betalingsmuligheder?


    SHOE THE BEAR modtager følgende kreditkort:

    VISA
    VISA/Dankort
    VISA/Electron
    Mastercard
    Mastro
    Diners Club
    JCB
    UnionPay
    Klarna
    ViaBill
    MobilePay
    PayPal
    ApplePay

     




    Sikkerhed


    Alle køb gennem www.shoethebear.dk foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Vi har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun NETS (Tidl. PBS), der har adgang til dine data. Dine personlige kontaktoplysninger er 100% fortrolige og vil aldrig blive overgivet til andre.

    Tilmeldingsoplysninger til SHOE THE BEAR's nyhedsmail vil ligeledes kun blive anvendt internt. Disse oplysninger benytter vi ved ordrebehandling og markedsføring af vores produkter direkte til dig.

     

    ORDRER OG BESTILLINGER
    Hvordan laver jeg en bestilling hos SHOE THE BEAR?

    Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i "indkøbskurven". Du kan til enhver tid redigere indholdet af indkøbskurven, og løbende kontrollere indholdet og prisen på varerne. 

    1. Når du er klar til at aflægge din ordre, skal du klikke på indkøbskurvsikonet og trykke på "Gå til kassen"

    2. Derefter skal du indtaster dine oplysninger, og trykke på "Gå til forsendelsesmetoder"

    3. Vælg derefter den forsendelsesmetode du ønsker, og trykke på "Gå til betalingsmetode"

    4. Derefter vil du blive dirigeret til en sikker betalingsside, hvor du skal indtaste dine kreditkortoplysninger. Du kan annullere din ordre når som helst lige indtil du bekræfter dine betalingsoplysninger ved at klikke på knappen "Gennemfør betaling"

    Beløbet bliver først trukket på din konto, når varen afgår fra vores lager.



    Kan jeg spore min pakke?

    Du kan altid spore din pakke på GLS' hjemmeside. Dit pakkenummer er sendt til din mail, sammen med din faktura. I tilfælde af, at du ikke har modtaget dit pakkenummer, venligst kontakt os på
    online@shoethebear.com eller ring til os på +45 22 77 87 97, så vi hurtigst muligt kan oplyse dig din pakkes status.

    * Fodlængde målt i cm